Monday, September 9, 2013

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ရထားလမ္းပုိင္း ပထမဆုံး အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ ရန္ကုန္-ပဲခူး လမ္းပုိင္းတြင္ ျပဳလုပ္မည္

 ္ Created on Monday, 09 September 2013 22:59

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ရထားလမ္းပုိင္း ပထမဆုံး အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈကုိ ရန္ကုန္- ပဲခူး လမ္းပုိင္းတြင္ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာမီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမႇ လက္ေထာက္ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ဳိးက ေျပာၾကားသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ႏႇစ္ကုန္ပုိင္းမႇစ၍ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ အဓိက ရထားလမ္းပုိင္းမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏႇင့္ ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္ရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိခဲ့ၿပီးေနာက္ ယခုအခါ ရန္ကုန္-ပဲခူး ရထားလမ္းပုိင္းအား စံျပအျဖစ္ ပထမဆုံး စတင္လုပ္ကုိင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ ရန္ကုန္-ပဲခူး လမ္းပုိင္းအတြင္းရႇိ ကီလုိမီတာ ၂၀ အား သတ္မႇတ္ထားၿပီး မည္သည့္ေနရာမႇ စတင္မည္ကုိ လာမည့္ ႏႇစ္ပတ္အတြင္း ဆုံးျဖတ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ဳိးထံက သိရသည္။ ''စက္တင္ဘာ ၃ ရက္က အစည္းအေ၀း လုပ္တယ္။ ဒီလမ္းပုိင္းမႇာ ဘယ္ေနရာက စၿပီးေတာ့ လုပ္ႏုိင္မလဲ ဆုိတာကုိ သတ္မႇတ္ဖုိ႔ အတြက္ပါ။ ဒါေပမဲ့ မသတ္မႇတ္ႏုိင္ေသးဘူး။ အတိအက်ေတာ့ အခ်ိန္ႏႇစ္ပတ္ အတြင္းမႇာ အေျဖေပးရေတာ့မႇာပါ'' ဟု ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ဳိးက ေျပာၾကားသည္။ လက္ရႇိတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ ပညာရႇင္မ်ား အေနျဖင့္ ရန္ကုန္-ပဲခူး လမ္းပုိင္းအား လုိက္လံစစ္ေဆးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ျပင္ဆင္ရန္အတြက္ လုိအပ္သည့္ စက္ပစၥည္းမ်ားကုိလည္း ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက တာ၀န္ယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ သုိ႔ေသာ္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အေနျဖင့္ လုပ္သားအင္အား၊ ဇလီဖာ၊ သံလမ္းႏႇင့္ ေက်ာက္တုိ႔အား ျဖည့္ဆည္းေပးရမည္ ျဖစ္သည္။ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ဳိးက ''လမ္းပုိင္းျပင္ ဖုိ႔အတြက္ စက္ပစၥည္း ၇၀ ေက်ာ္ေလာက္ကုိ ဂ်ပန္က အဓိက တာ၀န္ယူမယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ မီးရထားဌာနပုိင္းကေတာ့ လုပ္သားေတြ၊ သံလမ္းေတြနဲ႔ အျခားလိုအပ္တာေတြကုိ ေပးရမႇာျဖစ္ပါတယ္'' ဟု ဆုိသည္။ ရန္ကုန္-ပဲခူး ရထားလမ္းပုိင္း အဆင္ျမႇင့္တင္မည့္ အခ်ိန္တြင္ လုိအပ္ပါက အစုန္-အဆန္ လမ္းတစ္လမ္းသာ အသုံးျပဳမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္-ပဲခူး မီးရထားလမ္းပုိင္းမႇ တစ္ဆင့္ ေန႔စဥ္ အစုန္-အဆန္ ရထားစုစုေပါင္း ၂၂ စီး အသုံးျပဳ ေျပးဆြဲေနသည္။

ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To >Eleven Media Group < Thanks Re-posted By ACM 10-9-2013 https://www.facebook.com/excellencemedia   

http://pktjoker.blogspot.com/?m=1 

http://pktkmk.blogspot.com/?m=1

No comments:

Post a Comment